خريدار
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 6
بازدید کل : 16091
تعداد مطالب : 3
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

!!!!!!مشکلات رايتل !!!!!!
جمعه 9 فروردين 1398برچسب:مشکل رايتل , بدترين سيم کارت ,, :: 1:31 ::  نويسنده : خريدار رايتل

 

 

 

 

 


فقط ميتونم بگم نخريد که اصلا به درد نميخوره و مطابق با تبليغاتشون نيست ، من الان خريدم واقعا اصلا راضي نيستم و به شما هم توصيه ميکنم نخريد چون من خريدم ميبينم فقط به گوشي هاي آندرويدي ميخوره و مني که الان گوشي سامسونگ کربي دارم حتي نميتونم با اين سيم کارت تماس داشته باشم و براي يک تماس هم بايد برم گوشي مدل بالا بخرم

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

sasan
ساعت9:06---20 آذر 1393
رایتل بدترین اوپراتوره اصلن بدرد نمیخوره

سیاوش
ساعت23:47---9 تير 1393
سلام دوستان منم پیشنهاد میکنم نخرید منم یه هفته است یه خطاعتباری رند اونم چه قیمتی گرفتم



منطقه 16 تهران دو دقیقه آنتن چهار خط پر داره یه دقیقه رو یه خط می مونه. سیستم پیامکش هم که مزخرفه بیست بار باید رو ریسند بزنی تا بتونی اس ام اس ی که نوشتی بفرستی



گوشیم هم اکسپریا z



9/4/93


فاطمه
ساعت8:40---6 خرداد 1393
من دوتا سیمکارت رایتل از نمایشگاه کتاب خریدم 20000تومن،بردم دفتر پیشخوان دولت یه خانمی اونجا بود که به نام زد و8000 تومن بابت ثبت نام از من گرفت!!!وقتی شاکی شدم و زنگ زدم به نمایندگی ،گفتن اون دفتر پیشخوان زیر نظر ماست ونباید ازتون هزینه ای بابت ثبت نام میگرفته،گفتم من الان بایدچیکار کنم؟گفتن شما ی شماره بدیدخودمون باهاتون تماس میگیریم بهتون میگیم چیکارکنید.بعداز دوروز که خبری نشد باز زنگ زدم،یکی دیگه جواب داد قضیه رو بهش گفتم،گفت اشتباه کردید که از همکارم کد پیگیری نگرفتید گفتم خوب الان شما بهم بدی گفت دوروز دیگه صبرکنید اگه همکارم باهاتون تماس نگرفت زنگ بزنید بهتون میدیم.بعداز سه روز باز زنگ زدم یکی دیگه جواب داد،باز تمام قضیه رو از اول تا آخر برای ایشون تعریف کردم که آب پاکی رو ریخت رو دستم و گفت خانمم،اگه شما شکایت اون دفترو به همکارام کرده باشین ما باهاشون حتما برخورد میکنیم چون کارشون خلاف قانون مابوده،گفتم خوب پول من این وسط چی میشه؟!گفت ما که نمیتونیم پولی به شما برگردونیم،شما میتونید برید اونجا و ازشون بخواید که پولو بهتون برگردونن.خلاصه...زنگ زدم به رییس همون دفتر پیشخوانی که ثبت نام کرده بودم گفتم زنگ زدم به نمایندگی گفته کارمند شما نباید بابت ثبت نام پولی از من میگرفته،گفت به ما گفتن بابت اسکن 4000 تومن بگیرید بعد به شما میگن نباید پولی میدادید؟!!
حالا با این عدم پاسخگوویی و دست انداختنای اینا،هرکی میخواد بی شخصیت بشه بره رایتل بخره!!
اینم آدرس دفتر پیشخوان دولتی که ثبت نام کردم:
خیابان شکوفه شرقی-خیابان ورزش-روبروی پمپ گاز-خیابان پونه-پلاک7
تلفن 55885141


عطا
ساعت18:06---15 فروردين 1393
سلام داداش یا آبجیه من
چرا حرف الکی میزنی؟
با 128 دارم 40 تا دان میکنم
کیفیت صدا عالی
منطقه ولیعصر تبریز هستم
اول تصمیمتو بگیر بعد بخر
یه طرفه هم قضاوت نکن


امیر
ساعت20:51---21 بهمن 1392
با کربی رایتل می خوای ؟

سمی
ساعت5:06---9 مرداد 1392
تو حتما از شرکت ایرانسل یا همراه اول هستی

ابراهيم
ساعت0:28---4 تير 1392
ميدوني معني rightel چيه يعني گوشي هوشمند دوست عزيز بهتر بود قبل از خريد كمي اطلاعات كسب ميكردي

amin
ساعت14:17---9 فروردين 1392
سلام رایتل سیمکارت 3g هست شما اول باید یه سری سراغ سایت رایتل میرفتی ببینی به چه مدل گوشی هایی میخوره بعد بخری دوست عزیز گوشی corbyنسل 3gجواب نمیده 2gهست.با تشکر

selena
ساعت11:46---9 فروردين 1392
سلام خیییییلیییییییی ممنون از راهنمایی تون واقعا ممنون چون من طبق تبلیغات تلویزیون فردا صبح قرار بود برم بخرم فقط خوب شد گفتی میرم به همه همین حرف رو میگم تا نخرن.....خیلی ممنون...خداحافظپاسخ: واقعا خوشحال شدم که تونستم راهنمائیتون کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب